Fahili & Ziman Palong

Salam semua..sudah lame betul tak update blog ni..lepas ni akan perbaiki masalah ni..bukan ape kebelakangan ni mmg bz sampaikan mase utk diri sendiri pun tak ade..tp dengan ade nye mase yg terluang ni aku nak kongsi ape yg aku n family aku bt dlm tempoh mase 4 bln ni..hehe..bt mase ni job wedding alhamdulillah sentiasa ada kepada sesiapa yang berminat blh lah menghubungi aku utk quotation..sesetengah client yg aku berikan sebutharga dieorg ckp mahal lah karga yg aku bg..jangan salah anggap mahal bukannye aku saje nak cekik darah tp aku pun menghadapi bebanan dari segi pelbagai kos yang perlu ditanggung utk merialisasikan album para client ni..misalnya kos  album, minyak, tol, peralatan seperti camera, 2 @ 3 tambahan photographer sume tu kene ambil kire..dan hasil pun mmg korang akan dapat bezakan hasil yg murah cam ne & hasil yg mahal cam ne..

Produksi album lambat.. ni mmg masalah utama kiteorg yg bergelar photographer ni..mmg penghasillan agak lambat ini bukan disebabkan kerja bertangguh tp ini adalah melibatkan karya seni..walaupun dibayar utk menyiapkan album kami jugak mencari kepuasan dalam menghasilkan album utk client..supaya setiap album yg diterima ada nilai seni didalamnya..kami bukan macam mesin @ kilang pencetakkan semua isikandungan dah tersedia just print saja..kami perlukan keserasian antara gambar2 didalam setiap muka surat..so penelitian ni mmg memakan masa yg lama..terdapat juga client yg request macam2 so kami kene penuhi permintaan tu..dan ini mengakibatkan proses penghasilan album agak lambat..ok sebelum aku merepek panjang lebar lg aku harap korang enjoy dgn preview ni..TQ

Regards,

Fikrifiza                                                                                                           Principal Photographer for MomentSeeker™

+6017 6603151(mobile)                                                                                 fikri@momentseeker.com (email)

http://www.momentseeker.com

Shoot u’r special day with us

Leave a comment