Selamat Hari Ibu

Salam semua..Sempena hari Ibu ni..aku nak ambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu2 dan bakal2 ibu hehe..sebelum ni selalu kite dgr cerita dari mereka2 yg sudah kehilangan ibu mereka, die org akan cakap sayangilah ibu korang selagi die masih ade kan..mmg benar ape yg die org kate..bile seseorang yg dah menyayangi kite dari lahirnya spi lah kite dewasa tetibe hilang cam tu je..mmg cukup terasa kehilangan tu..macam aku..aku bersyukur kerana aku masih lagi mempunyai ibu yg selama ini dah membesarkan aku..dan juga ayah yg selalu menyokong aku..aku tak akan dapat bayangkan cam mane kalo mereka tiada kelak bolehkah aku terima keadaan tu..ape yg aku blh bt skang ni hanyalah menyayangi mereka dan membalas jasa mereka yg telah banyak dicurahkan kepada aku serta adik2..aku juga bersyukur kerna masih berbakti pada mereka walaupun pengorbanan aku itu hanya lah sebesar zarah kalau nak dibandingkan dengan pengorbanan yg telah mereka lakukan utk kami adik berasik..Terima Kasih Emak dan Ayah..

Namun..tahun ini.. isteri aku yg tersayang menyambut hari ibu bt kali yg pertama..aku bersykur kerana dijodohkan dgn seorang wanita yg bergelar isteri yg cukup tabah..sanggup mengharungi susah senang bersama..dan kini hidup kami makin bertambah serinya dgn kehadiran anak kami yg sungguh comel Muhammad Daniel..penat lelah hilang bila melihat telatahnya dan membuatkan aku utk lebih berusaha utk masa depannya..semoga bila die besar nanti..die akan mengenang jasa ibu yg melahirkannya..Selamat Hari Ibu bt isteriku tersayang..

Regards,

Fikrifiza                                                                                                           Principal Photographer for MomentSeeker™

+6017 6603151(mobile)                                                                                 fikri@momentseeker.com (email)

http://www.momentseeker.com

Shoot u’r special day with us

Leave a comment